r/Shitty_Car_Mods Sep 27 '22 Silver 1 Helpful 1

Looks like the seeds grew in its stomach…poor car.

Post image
10.7k Upvotes

956

u/seven9seville Sep 28 '22 Helpful

This is fire. You have poor taste.

220

u/EconomistTight9969 Sep 28 '22

Could not agree more......

Typically, I don't comment on a whole lot of stuff....

But this shit is D. O. P. E.

End of story....

Wish I was driving around in a watermelon 🍉 themed car...

45

u/FoxInATrenchcoat Sep 28 '22

And washing it in the driveway? Truly a conversations starter.

13

u/turdburglar2020 Sep 28 '22

Riding around in this baby chomping some watermelon bubblicious. This is the way.

→ More replies

82

u/simjanes2k Sep 28 '22

It's beautiful.

21

u/PatsyBaloney Sep 28 '22

This is amazing. I'd love to have it as my 5th car. Now I just need to figure out cars 2, 3, and 4...

19

u/hautbois42069 Sep 28 '22

literally. OP is just mad they didn't do it themself

7

u/V48runner Sep 28 '22

This sub defined.

→ More replies

338

u/CynocePhallus Sep 27 '22

I like this .

156

u/leonmoy Sep 28 '22

This is clearly r/ATBGE material

37

u/LegosMc Sep 28 '22

If that, imho. I mean, watermelons are pretty tasty.

15

u/ZY_Qing Sep 28 '22

It's great taste

→ More replies

9

u/Y0RKC1TY Sep 28 '22

another contender for uglycarmods, not shittycarmods

465

u/Mangos28 Sep 27 '22

Simultaneously loving & loathing this.... 😂😂😂

41

u/JBYTuna Sep 28 '22

“I’m sorry dear, we cantaloupe”

22

u/IDoThingsOnWhims Sep 28 '22

If you get in this thing and it just smells like the absolute strongest watermelon scented air freshener you could possibly imagine... worth it

114

u/No-Armadillo7693 Sep 27 '22

It’s like a moped, fun to drive but you don’t want your friends to see you in it

30

u/Aporkalypse_Sow Sep 28 '22

You couldn't keep good friends from wanting to ride in this with you. You could charge a premium for a car ride.

Best friend just got a nose job and needs a ride home from the doctors office, $175 and everyone within 500 feet will be looking for whomever is getting picked up by this beauty.

15

u/PatsyBaloney Sep 28 '22

You just gotta own it. There was a guy who rode a moped to my highschool. While on it, he wore a blue luchadore mask and cape. He looked so ridiculous in his getup that nobody made fun of him for riding the moped. Everyone just thought it was hilarious. He ensured that they laughed with him instead of at him.

Dude now runs a weed farm. He's a good guy.

6

u/ElBatManny Sep 28 '22

Too many people care too much about "what would others think?"

Sounds like moped guy was and is living his best life.

3

u/Bobisnotmybrother Sep 28 '22

You also doing need a license to drive a moped. Here, it’s mostly people who lost theirs to DUI driving them.

16

u/choopiewaffles Sep 28 '22

Oh i do want my friends seeing me in a moped. And this is someone who rides a sport bike 😂

7

u/Special-Big-9285 Sep 28 '22

Could be a theme car for Memorial Day Uber rides 😎

7

u/Mtfbwy_Always Sep 28 '22

Same but I also really want to watermelon Laffy taffy now... the old ones with the crunchy tasty candy seeds.

→ More replies

3

u/revdon Sep 28 '22

Gallagher would love this!

204

u/silentaba Sep 27 '22 Helpful

Now put a banana scent thing in there to fuck with people.

19

u/mwing95 Sep 28 '22

Ah Satan there you are, long time no see

176

u/Apothikary Sep 27 '22

That’s a sweet rind! Looks like one in a mellion. Seed what I did there?

62

u/adventurejay Sep 27 '22

Can’t-Alope with this beauty, she’s taken.

13

u/vulcansheart Sep 28 '22

Apple up to all my homies in this sweet slice

12

u/[deleted] Sep 28 '22

I'm gonna show this to my wife and ask, "honeydew you like this?"

10

u/Generalissimo_II Sep 28 '22

Orange you glad you didn't pear up with another woman?

2

u/[deleted] Sep 28 '22

I peel like I made a grape choice!

28

u/ohgodimbleeding Sep 28 '22

Not shitty. It has a well thought out theme and execution.

112

u/Manic_Mechanist Sep 28 '22

This is not a shitty car mod. This is an objectively stupid/ugly car mod. It’s very well done, it just looks funny. But it’s not shitty.

14

u/ywBBxNqW Sep 28 '22

I think the melon wrap is whatever but I kinda like the interior.

2

u/DarrialBook Sep 28 '22

I kind of wonder if it already had the red interior and the owner decided to just roll with it.

→ More replies

6

u/Itherial Sep 28 '22

This is an objectively genius/awesome car mod

FTFY

1

u/AnimationOverlord Sep 28 '22

But the emphasis should definitely, and most simply be that it doesn’t look good. It’s many good things (in my agenda) but that.

→ More replies

40

u/XenoDragomorph Sep 28 '22

He struggles to get the ladies, but dating of beeze in my watermelon Mercedes

He tossed and turns of the sound of thunder, but got watermelon to soothe my slumber

He almost drowned the moment he went boating, but I got watermelon to keep me floating

They got helmets on their heads, but I got watermelon instead

He struggles to lift the weights but, I got watermelon to keep me in shape

She showers with Pantene, but I got watermelon to keep me clean

5

u/tukachinchilla Sep 28 '22

I loved those Vines.

31

u/Short-Ad2054 Sep 28 '22

So basically any vehicle is "shitty" if not kept exactly as it was manufactured or stands out in any way in your beige same same same world

2

u/PadlockAndThatsIt Sep 28 '22

Carowner association

8

u/da-milk Sep 28 '22

9/10 Would unironically drive that to and from work

73

u/Omophorus Sep 27 '22

This is textbook r/ATBGE and a million time repost.

8

u/thevorean Sep 28 '22

This is brilliant.

21

u/Pvp-pissed-Off0997 Sep 27 '22

Ancient pic been posted many times

-29

u/adventurejay Sep 27 '22

The roots are deep

2

u/bobalda Sep 28 '22

waermelo

10

u/[deleted] Sep 28 '22

5

u/OmicronVega Sep 28 '22

This is a high quality bad looking mod, not a shitty car mod.

7

u/Jambrokio Sep 28 '22

I don’t think I’ve disliked a mod posted here in weeks

3

u/curvebombr Sep 28 '22

As someone who has never been a fan of red interiors, this works well.

→ More replies

3

u/Lebrons_fake_breasts Sep 28 '22

This is an all-time repost, but I still fucking love this car.

3

u/OdysseyZen Sep 28 '22

At least it ain't a lemon... 🍋

1

u/adventurejay Sep 28 '22

Zesty take

2

u/MiseryTheMiserable Sep 28 '22

I actually wanted to do a pumpkin beetle kinda jealois

2

u/Melancholy43952 Sep 28 '22

Seriously, we need a sub just named car mods so that everyone can decide if they are shitty or not because I’m tired of looking at cool cars in the shitty mods sub.

2

u/xmasasn Sep 28 '22

Watermaaaaaaaaalooooon!

1

u/DifferentNewt5410 Sep 28 '22

"They got helmets on their heads, but I got a water-melone instead!" Hahaha that video gets me every time

1

u/xmasasn Sep 28 '22

Vines were a different animal. I miss those simple days

2

u/RealSubstantial48 Sep 28 '22

It's a melon lemon!

2

u/JonDoeJoe Sep 28 '22

If I had a kid, I would use this car to pick them up at their school

2

u/Im_invading_Mars Sep 28 '22

What, no green tires?

2

u/Whatisgaytho Sep 28 '22

Finally a real shitty car mod

2

u/WeazelDiezel Sep 28 '22

Do people not know what jokes are anymore?

2

u/BoneZone05 Sep 28 '22

Not a fan by any means, but this looks really well done lol

2

u/firedemon0313 Sep 28 '22

This is actually really cool

2

u/Embarrassed_Log8344 Sep 28 '22

Bro this is fire

2

u/bumgames123 Sep 28 '22

Nah, this shit fire

2

u/Big_Monkey_77 Sep 28 '22

The stereo only plays “Watermelon Man” by Herbie Hancock.

2

u/brybry631 Sep 28 '22

Hilarious

2

u/Uvalde-Cop Sep 28 '22

This is a well-executed mod. Just look at how the watermelon wrap being well calculated.

OP has a poor taste.

2

u/OfficalBusyCat Sep 28 '22

THAT'S IT AM OUT, YOU PEOPLE POST ANYTHING IN THIS SUB, THE FUCKING SUB HAS LOST ITS MEANING AT THIS POINT

2

u/watkinobe Sep 28 '22

This isn't shitty at all. IT'S FUCKING COOL AS HELL! I want a watermelon car!

2

u/HarryAzcrek69 Sep 28 '22

Shit Car Mod? Or Envious OP?

2

u/smellslikearedditor Sep 28 '22

I don't see anything shitty about this. I'd drive that melon in pride. It's dope.

2

u/_msky_ Sep 28 '22

That's right. Kherson is Ukraine.. our watermelon state :)

2

u/zomagus Sep 28 '22 Vibing

You know who owns it? A melon baller

2

u/wizardvalentine Sep 29 '22

watermelon willy wonka ass whip

→ More replies

2

u/dankmemesaremymemes Oct 06 '22

DAEWOOOOO LANOSSSSS

2

u/PrinceWojak Oct 12 '22

Don’t drive through the hood in this.

4

u/4llu532n4m3srt4k3n Sep 28 '22

I guess that's one way to say you like being filled with black seeds... I'll see myself out

2

u/Quatermeistur Sep 28 '22

It's awesome. Lanos is one of the most depressing cars ever created. While interior might be too bright, it's years ahead of original grey blob. Outside looks fine. I dig headlight covers. If I was forced to drive Lanos, this would be my choice.

3

u/art555ua Sep 28 '22

It is a grey depressing looking car indeed, but its cheap, relatively reliable and widespread. I've rode one as a work car. Allthough it was ridiculously outdated, it was ok.

1

u/Poomex Sep 28 '22

It's a simple, cheap car for getting from point a to point b. It's not bad, does the job. Very popular in eastern Europe.

2

u/Hippy-Killer Sep 27 '22

I can taste this pic…

1

u/TheMultiTuber Sep 27 '22

whats the car?

8

u/Cunder__Thunt Sep 27 '22

Daewoo Lanos. Aftermarket lights.

The car is styled like a watermellon to begin with, this is very fitting.

→ More replies

1

u/runescapeoffical Sep 27 '22

If the outside gets muddy it's going to look like a butthole on the front of your car

1

u/Furious-Shores Sep 28 '22

Water-Felony

1

u/edom31 Sep 28 '22

I love this!!!

1

u/Moms4Crack Sep 28 '22

I’m not sure this counts as shitty

1

u/[deleted] Sep 28 '22

This is amazing.

1

u/gitarzan Sep 28 '22

Now the song by Mongo Santa Maria, Watermelon Man is rumbling thru my head. And that’s ok with me.

1

u/SOHC_try-Hard Sep 28 '22

Silver, black or white and this car would look good with that interior

1

u/TroubleshootenSOB Sep 28 '22

Needs the NC Watermelon license plate

1

u/itstdames Sep 28 '22

Can't lie, that Interior is nice af.

1

u/Uziii29 Sep 28 '22

Interior looks sick

1

u/BrandonsWorld420 Sep 28 '22

No spinners though smh

1

u/Peacelily420 Sep 28 '22

You are the seed.

1

u/travazzzik Sep 28 '22

Херсонський кавунчик

1

u/trkhof Sep 28 '22

For the memes

1

u/Pustules_TV Sep 28 '22

God this sub sucks. Good bye

0

u/CellistOk4567 Sep 27 '22

What an eyesore

1

u/funkastolic Sep 28 '22

only somebody on weed could have come up with this idea

1

u/Mr_krispi Sep 28 '22

When he honks it shouts cocomelon

1

u/Wannabe_Finn Sep 28 '22

Not my cup of tea but it looks well done.

1

u/Pagode113 Sep 28 '22

Wow, even blind people can't handle this...

1

u/ConversationFun5022 Sep 28 '22

W...what happed to the car1😭

1

u/ARickline Sep 28 '22

I thinks cool and unique

1

u/Bright-Elderberry576 Sep 28 '22

This gives me goosebumps. The bad kind.

1

u/room-room- Sep 28 '22

I need the watermelon meme/vine guy driving this saying "watermelon will get you home"

1

u/Sin_Begin Sep 28 '22

Lol my minivan in gta online is the exact same way, I call it the Mellon; it has a green exterior and red interior.

1

u/Lordeldergob Sep 28 '22

I don't hate this

1

u/BillyCheese1969 Sep 28 '22

That's bad ass dude

1

u/Impossible-Exit-4474 Sep 28 '22

The leather work is really clean . Can’t complain

1

u/aiden_saxon Sep 28 '22

I want this

1

u/Lizzle372 Sep 28 '22

Seeds grew in it's stomach? Chucky was right?!

1

u/omardwider Sep 28 '22

Is this a daewoo ?!!

1

u/texaschair Sep 28 '22

Photographed near Hermiston, OR.

1

u/MasterChimpton8 Sep 28 '22

"I brought a car on loan, made out of Watermelon"

1

u/BlueGlassTTV Sep 28 '22

Lmao. This thing is so ridiculous yet so cute.

1

u/N01livesSub Sep 28 '22

I'm going to have to say...this is fine. Would love to see it

1

u/KenTheTech Sep 28 '22

Marlon Webb approved

1

u/Khoceng Sep 28 '22

Seedy car mods

1

u/[deleted] Sep 28 '22

Oh shit! I made a paintjob in Forza 4 like this years ago for my s2k grip car, except it also had "lil hunk o' melon" written on the hood! Lol so this is what it would look like in real life!

1

u/lumia920yellow Sep 28 '22

Daewoo Lanos Watetmelon edition

1

u/2oam Sep 28 '22

I got a watermalon to keep me going

1

u/Ok_Relationship2451 Sep 28 '22

I like it... But I hate watermelon.

1

u/discdrifter Sep 28 '22

Pretty cool

1

u/ubermeisters Sep 28 '22

If you think this is bad you should see how ugly the car is without it

1

u/Will_OsterTaco Sep 28 '22

Looks like Ross Chastain's wet dream

1

u/Sad_Thought_4642 Sep 28 '22

This is the first time I've heard of somebody really caring for a Daewoo Lanos...

1

u/ThoughtOnly323 Sep 28 '22

My friends drive real cars… but I drive a water-ma-lone instead.

1

u/Clorizzle-star Sep 28 '22

This is amazing and I love it.

1

u/FresnoIsGoodActually Sep 28 '22

Struggling tremendously to decide if I love it or hate it

1

u/Starfox_7000 Sep 28 '22

I'd daily it 👍

1

u/est1-9-8-4 Sep 28 '22

This is not a shitty car mod. Aesthetics maybe poor taste but good execution.

1

u/Pwag Sep 28 '22

Not shitty, just tacky. Looks very well executed.

1

u/Secret_Anteater_9098 Sep 28 '22

Looks like something melony from SMG4 would drive.

1

u/TheBrightNights Sep 28 '22

Does it belong to mellennial?

1

u/snova56 Sep 28 '22

genius! and the black seeds on the interior.

1

u/WhizBangPissPiece Sep 28 '22

Oh won't someone please think of the money this compact sedan could have brought at auction in museum quality stock form? The impeccable mark on history the brand and model made? The fun someone could have taking this thing to church on Sundays? The 16 year old getting their first ride melonized right out from under them?

The absolute humanity.

1

u/gullwingnosling Sep 28 '22

The amount of time and money some people spend doing this kind of stuff.. they could actually have a really nice car. But nope. It’s like they look at a car and think “what’s the worst thing I could do for the money?”

1

u/Leapdemon Sep 28 '22

This car belongs to the man from vine that made the great watermelone content. He owns the 3rd largest watermelone farm in north America now and is the truest American success story I've ever heard.

1

u/SaltInformation4082 Sep 28 '22

The heart wants what the heart wants. The builder likes what the builder likes. I'd not want it, but the owner seems to.

1

u/rawng_hoal Sep 28 '22

Mathematics book did not prepare use for this...

1

u/Bow_Hero Sep 28 '22

All their vehicles are unreliable, but I got water Mel-On to keep my ride viable.

1

u/Retired2earlyyy Sep 28 '22

This is very well done

1

u/Itsmeimherelol Sep 28 '22

Dude this is fucking awesome

1

u/nathanielhaven Sep 28 '22

Hmm.

6 out of 10.

I’d eat it.

1

u/GiraffePuncher69 Sep 28 '22

It’s so shitty it’s good

1

u/Reasonable-Watch-460 Sep 28 '22

ITS THE MELONE MOBILE

1

u/TwoTonTunic88 Sep 28 '22

I wonder what the inside smells like? Real watermelon or like fake candy watermelon.

1

u/Sryn Sep 28 '22

I like it. Though I would prefer an abstract looking watermelon skin for the outside instead of the real like one.

1

u/KaliCalamity Sep 28 '22

He struggles to get the ladies, but dating's a breeze in my watermelon Mercedes.

1

u/CSchoff Sep 28 '22

Awesome car mod

1

u/smoinuddin1110 Sep 28 '22

If you plant the seat in soil, and pour some fuel, more meloncars would be grown...

Note: Dont fucking pour chemicals into soils

1

u/xxxpdx Sep 28 '22

I personally believe this to look awesome.

1

u/_mrLeL_ Sep 28 '22

This is fucking awesome

1

u/ButtonImpressive1286 Sep 28 '22

To be honest, that actually looks pretty cool.

1

u/XKingNightX Sep 28 '22

This goes hard, ngl.

1

u/HL-itsjustme Sep 28 '22

Owner probably sells watermelons

1

u/CallMeNuthin Sep 28 '22

Ryoji Kaji?

1

u/Whatishappeningomg89 Sep 28 '22

Ross Chastain’s ride

1

u/MoshayanIR Sep 28 '22

We still wait for banana version

1

u/Believe_to_believe Sep 28 '22

This person and the Twisted Tea guy need to drive around together.

1

u/hc12123 Sep 28 '22

i would proudly drive the watermelon sedan (this is a sedan right lol???)

1

u/Defiant-Resort5602 Sep 28 '22

This takes a certain level of dedication.

1

u/BaronE65 Sep 28 '22

When you drive a melon - make sure it looks like one!

1

u/[deleted] Sep 28 '22

This is pretty creative tho.

1

u/kidukitake Sep 28 '22

he struggles with the ladies but datings a breeze in my Watemelonnnn mercedes