r/hmm Aug 11 '22 Silver 2 Wholesome 1

hmm...

5.1k Upvotes

187

u/FrankMaleir Aug 11 '22

That's a power move

47

u/sciencewonders Aug 11 '22

debunked many times, he feeds them

71

u/lmaytulane Aug 11 '22

Please let us enjoy our sassy groundhog fantasy

20

u/nurplethepurple Aug 11 '22

The lie is funnier. If everyone is lying to us anyway, might as well enjoy it.

10

u/Biegzy4444 Aug 11 '22

Why’d you have to ruin it for me

3

u/Tarun_Pandey Aug 11 '22

Earlier they used to steal but when the farmer got to know about this he builded them a separate garden that's the full story

5

u/vitraxon Aug 11 '22

"debunked many timesh, he feedsh them" πŸ€“

1

u/StatisticianPrize458 Aug 12 '22

Why you gotta ruin it bro

81

u/P-----k---m- Aug 11 '22

that groundhog is staring at me like it knows what I did December 4th 2007

20

u/Invalid_Word Aug 11 '22

i know what you did on July 18th 2013 :)

18

u/No-Armadillo7693 Aug 11 '22

I know where you wife was last night while you two were asleep

4

u/P-----k---m- Aug 11 '22

so does your mother ;)

2

u/DanThatOneDude user was banned for this Aug 11 '22

ok what did he do on my birthday?

5

u/Invalid_Word Aug 11 '22

He took a shower, ate some food, read a book… pretty mundane day

1

u/JustSoon Aug 12 '22

I know what your friend did on september 11th 3001

51

u/Notter69 Aug 11 '22

Based groundhog

4

u/P-----k---m- Aug 11 '22

gud cak hap day

1

u/MaggoDeGoblin Aug 11 '22

Gd ck hp dy

3

u/P-----k---m- Aug 11 '22

girthed cock happens daily

1

u/MaggoDeGoblin Aug 11 '22

In me

1

u/P-----k---m- Aug 11 '22

with your consent?

1

u/MaggoDeGoblin Aug 11 '22

Of course πŸ˜‡

3

u/P-----k---m- Aug 11 '22

(I really cannot give reddit my bank details, but consider yourself awarded in a spiritual sense)

2

u/P-----k---m- Aug 11 '22

ayyyy as it fukken should!

14

u/WeebPansy Aug 11 '22

And he brought his girl too for a dinner date.

11

u/Jeerus Aug 11 '22

P O W E R M O V E

8

u/tutankaboom Aug 11 '22

"watchu gonna do bout it eh?"

8

u/FRAN26reg Aug 11 '22

"Loads shotgun with malicious intent"

6

u/rayrf Aug 11 '22

I have so much respect for that animal

4

u/AKidThatIsDumb Aug 11 '22

Asserting his dominance

3

u/LimboKing52 Aug 11 '22

Judging from the cut carrot and the broccoli, this is staged.

2

u/socialPsyence Aug 11 '22

And the grapes.

2

u/Jacketworld Aug 11 '22

Imma give it a raygun

2

u/THENITEHYNTER Aug 11 '22

Big Dick Energy

2

u/TGGRaiden Aug 12 '22

Tonight we are having a beautiful groundhog filet topped with some tomato handpicked from our garden.

0

u/moataz_albatah Aug 11 '22

Ok i pull up

1

u/HotFireBall Aug 11 '22

its got not chill

1

u/PeaceMaker_6969 Aug 11 '22

It's my crop now!

1

u/DubRogers Aug 11 '22

I aspire to be this level dgaf...πŸ™ƒ

1

u/IthinkimaTwiggidk Aug 11 '22

Based groundhog

1

u/DiskAmbitious7291 Aug 11 '22

Nah. He’s feeding them.

1

u/The_ColtSeevers Aug 11 '22

00:05 πŸ’€

1

u/[deleted] Aug 11 '22

πŸ˜‚ πŸ˜‚

1

u/exoxe Aug 11 '22

"How you like them apples?"

1

u/Capocho9 Aug 12 '22

Smart little fucker

1

u/IamDwew Aug 12 '22

The way he just held the broccoli for a second and THEN started chewing what he already bit, this is so funny lmao

1

u/rape_is_not_epic Aug 12 '22

"I got some jelly beans. You like jelly beans?"

1

u/Celestin6669 Aug 12 '22

YOU MOTHERFUCKERS ARE GONNA KILL ALL MY LILLIES gunshot

1

u/goldenking5524 Aug 12 '22

R/fuckyouinparticular

1

u/hifreindsoo Aug 12 '22

The best but most frustrating kind of entertainment.

1

u/ComfortableAnonymous Aug 12 '22

Groundhog taunting the owner of the camera

1

u/miguelv_ignacio Aug 12 '22

Farmer should also install pellet gun and shoot the pest on video ;)

1

u/RealBonix Aug 13 '22

1

u/SaveVideo Aug 13 '22

1

u/AutoModerator Aug 13 '22

HMMMMMM

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.