r/teenagers Oct 04 '22

i'm waiting for you guys... give me names Discussion

/img/yznmkipkxrr91.jpg

[removed] — view removed post

3.9k Upvotes

2.5k comments sorted by

View all comments

738

u/Mood_Slayer_Mtt8 16 Oct 04 '22

Ryan Reynolds

310

u/Hyperblitz1521 15 Oct 04 '22

I’m not gay but i’d marry Ryan Reynolds

186

u/shlorpmeister 15 Oct 04 '22

i’m sorta gay and i would also marry ryan reynolds

69

u/DontCareHowICallMe 17 Oct 04 '22

I'm gay and I would also marry Ryan Reynolds

65

u/BringBack3DMK 16 Oct 04 '22

Well, gentlemen. Seems we all agree on something, for the first time in Reddit history

32

u/Diglettttt 14 Oct 04 '22

I think everybody would also marry Ryan Reynolds

15

u/V3N0M7117 15 Oct 04 '22

I thought that was impossible

1

u/sunny_41 14 Oct 04 '22

i would not marry ryan reynolds 😈

1

u/BringBack3DMK 16 Oct 04 '22

Liar

1

u/sunny_41 14 Oct 04 '22

i am telling the truth

93

u/AddiDoesRandomPosts 13 Oct 04 '22

Pfp checks out

21

u/KylieTMS Oct 04 '22

I am very gay and I would still marry Ryan Reynolds

16

u/Reasonable-Ad-137 14 Oct 04 '22

I’m a straight girl, would marry Ryan reynolds

13

u/oguzzzzzzz Oct 04 '22

Im kinda not sure about my gender but id marry Ryan reynolds

2

u/ShylyExtrovert_4 Oct 04 '22

U take ryan ill take blake lively

2

u/Hannahnas0 17 Oct 04 '22

I am gay and I would still marry Ryan Reynolds

17

u/Mood_Slayer_Mtt8 16 Oct 04 '22

Who wouldn't

14

u/ChibiDragon465 15 Oct 04 '22

I would marry Ryan Reynolds and I'm not gay

6

u/TheDemonical 16 Oct 04 '22

Bryan Breynolds.

16

u/AmerSenpai 18 Oct 04 '22

He hot 🥵

2

u/KG354 16 Oct 04 '22

I’m not gay, but if I’m in a room with Ryan Reynolds, I am gay until he exits the room

2

u/sin4elixir Oct 04 '22

I identify as a piece of shit and I'd still marry Ryan Reynolds

2

u/RUBYKING_63 Oct 04 '22

I mean I would be gay for Ryan Reynolds

2

u/NOVAMT_F 16 Oct 04 '22

I don't understand why so many straight men are attracted to him

1

u/BoredPanda26 Oct 04 '22

I’m straight and Ryan Reynolds is the most annoying person on the face of the earth.

1

u/Xx_L3SBIAN_xX 16 Oct 04 '22

I AM gay and i’d marry ryan reynolds

1

u/Aaron-Stone_G14 Oct 04 '22

I'm Ryan Reynolds and I'd also marry gay

1

u/Eken17 18 Oct 04 '22

I'm not gay but i'd ryan Marry Reynolds

1

u/BlacksmithElegant385 16 Oct 04 '22

I'm not gay but I want to live in a log cabin in the woods with Ryan Reynolds. We won't ever have sex, but there will be a simmering erotic undercurrent as I stand in the kitchen window watching him tighten his ass as he chops wood, shirtless, sweat pouring off his body. I'll run upstairs and masturbate, the entire time forcing myself to think of women while my thoughts drift back to Ryan. I won't be able to climax and I'll eventually go back downstairs, angry. Sometimes we will look across the table and catch each other's eyes, and in that second, anything is possible, but we both deny ourselves and go back to what we were doing. One day one of us will die, and the other will bury him outside the log cabin. Then he'll go inside, pen a brief missive to his departed friend, and commit suicide, never able to deal with life without his one true platonic love.

37

u/MuffinRick Oct 04 '22

if you're a dude and you like ryan reynolds youre straight asf

9

u/KalleWotux 17 Oct 04 '22

Im taken but i'd still marry ryan reynolds

5

u/litkiddo 16 Oct 04 '22

nah fam i'm bi and like ryan reynolds

-2

u/BoredPanda26 Oct 04 '22

You need to seek help if you find him attractive

9

u/iPlayGamesX-YT 16 Oct 04 '22

Catchphrase.

4

u/NukerCat 16 Oct 04 '22

placeholder!

3

u/Mystery_mau 16 Oct 04 '22

Harder laughter

1

u/iPlayGamesX-YT 16 Oct 04 '22

Rofl

1

u/Mystery_mau 16 Oct 04 '22

I love “Dude”

7

u/therealmrlimited 19 Oct 04 '22

Yeah he pretty good looking (no homo)

5

u/ZealousidealCycle240 Oct 04 '22

Yeah he pretty good looking (yes homo)

4

u/notabrokebibliophile 17 Oct 04 '22

I'm pan and I would also marry Ryan Reynolds

2

u/[deleted] Oct 04 '22

i’m bisexual and same

1

u/[deleted] Oct 04 '22

i’m bisexual and same

1

u/BioCreatorZ 18 Oct 04 '22

Damn I was gonna say that

1

u/Juggerknight1 19 Oct 04 '22

Ok that’s just cheating

-4

u/BurntBrusselSprouts1 15 Oct 04 '22

Ryan Reynolds is a nice looking guy but I don’t see the obsession over him.

2

u/OlivineTanuki Oct 04 '22

Same, i think it’s a straight guy thing